loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 437 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که شما نیز می توانید تمامی مطالب یک سایت را به طور کامل و کنترل شده در حافظه کامپیوتر خود نگهداری کنید؟ نرم افزارهای زیادی شما را در این زمینه یاری می کنند اما هرکدام از نرم افزارها با مشکلاتی همراه هستند. امروز دانلودها قصد دارد شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود یک سایت از اینترنت آشنا کند! نرم افزاری که شاید بتوان گفت در این زمینه اولین پیشنهاد دانلودها برای شما است. با استفاده از Offline Explorer Enterprise شما میتوانید تعداد نا محدودی از سایت های مورد علاقه خودتان را از پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP دانلود و بصورت آفلاین مشاهده کنید! نرم افزار فوق ابزار های مورد نیاز برای مشاهده ، مرور ، ویرایش و جستجو صفحات را هم در اختیارتان قرار میدهد طوری که هیچ تفاوتی با زمان آنلاین بودن آن صفحات احساس نمیشود!این نرم افزار توانایی دانلود بیش از یک میلیون سایت اینترنتی را در یک پروژه تعریف شده دارد!

hadi411 بازدید : 425 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

HomeGuard Activity Monitor نرم افزاری بسیار عالی برای والدین و کسانی است که میخواهند دسترسی به کامپیوترشان را به طور کامل تحت نظر داشته باشند. این نرم افزار کامپیوتر را به طور کامل در دنیای آنلاین و آفلاین تحت نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار تمامی سایت های پورنوگرافیک و غیراخلاقی بلاک خواهند شد و نوعی فیلتر خانگی توسط نرم افزار صورت خواهد گرفت. تمامی سایت های مشاهده شده توسط کاربر با جزئیات کامل نظیر زمان سپری شدن وقت در آن وبسایت ضبط و ذخیره خواهند شد. بلاک شدن وبسایت ها از طریق بلاک کردن کلمات کلیدی و حتی تشخیص هوشمند محتوا توسط نرم افزار و همچنین از طریق بلاک کردن مستقیم آدرس سایت امکان پذیر می باشد. تهیه اسکرین شات به صورت پیش فرض توسط نرم افزار هر ۱۰ دقیقه یکبار صورت میگیرد ولی کاربر میتواند تعیین کند که حتی هر ۲ ثانیه اسکرین شات تهیه شود. ضبط تمامی کلمات وارد شده کاربر و همچنین ضبط و ذخیره تمامی کلمات رد و بدل شده در چت با پشتیبانی از مسنجرهای Yahoo and MSN/Windows Live messengers و ایمیل های pop3/smtp با قابلیت اینکه در زمان رد و بدل شده کلمات غیرمجاز و لیست سیاه قابلیت چت بلاک شود. قابلیت کنترل اینترنت از طریق محدود کردن زمانی به این صورت که مشخص شود در چه روزهایی اینترنت قابل دسترسی باشد و همچنین محدود شدن زمان استفاده از اینترنت قابل کنترل است. قفل کردن و محدود کردن درگاه های usb نیز در کنار بررسی پرینتر از جمله قابلیت های دیگر محسوب می شود. محدود کردن و کنترل استفاده از بازی ها و نرم افزارهای خاص و تعیین شده از طرف کاربر امکانات نرم افزار ار تشکیل می مدهد. در پایان ارائه گزارشات کامل از فعالیت های کاربر در نرم افزار تعبیه شده است.

hadi411 بازدید : 407 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد. صفحه دسکتاپ و کیبرد و موس کاملا در اختیار فرد وصل شونده قرار میگیرد و دسترسی به تمام نقاط کامپیوتر مقصد امکان پذیر است. همچنین هرلحظه کاربر کامپیوتر مقصد میتواند اتصال را قطع کند و با تغییر پسورد دسترسی فرد را قطع کند. این نرم افزار با فایروال ویندوز سازگاری دارد و در حین استفاده هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امکان رد و بدل داده نیز میسر می باشد. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است. نصب کنید و سپس IP و Password خودتان را به شخص مورد نظر بدهید یا از او همین اطلاعات را بگیرد و با وارد کردن آن در فرم نرم افزار ، به کامپیوتر متصل شوید. در هنگام اتصال شخص مقابل به سیستم شما اینطور نخواهد بود که تصویر قطع شود ، بلکه شما تمامی اعمال را مشاهده خواهید کرد و هرلحظه میتوانید ارتباط را قطع کنید و سپس با تغییر پسورد با اتصال مجدد آن کاربر مخالفت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد.

hadi411 بازدید : 344 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

جلوگیری از هک شدن و نفوذ تروجانها 

یکی از مشهورترین برنامه های مبارزه کننده با برنامه های هک و تروجان ها می باشد. این نرم افزار با قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند به راحتی تروجان ها و یا برنامه های مشابه موجود بر روی سیستم را پاکسازی نماید. این نرم افزار همچنین قابلیت شناسایی ویروس ها را نیز دارا می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر برای نابودی برنامه های جاسوسی می باشد. این نرم افزار با نظارت بر سیستم و فایل ها در قسمت های مختلف سیستم را در مقابل تروجان ها و برنامه های مشابه و ویروس ها حفاظت می کند. این نرم افزار محصولی از Mischel Internet Security  می باشد.

 

TrojanHunter جلوگیری از هک شدن و نفوذ تروجانها با TrojanHunter v5.5 Final


درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 519
  • بازدید امروز : 1,307
  • باردید دیروز : 2,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,087
  • بازدید ماه : 16,087
  • بازدید سال : 442,230
  • بازدید کلی : 4,305,554
  • کدهای اختصاصی