loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 421 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

Nero MediaHome هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد.

hadi411 بازدید : 353 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

hadi411 بازدید : 616 جمعه 20 دی 1392 نظرات (2)
Aiseesoft Blu-ray Creator نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

hadi411 بازدید : 401 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft DVD Creator نرم افزاری کامل برای رایت فایل های ویدیویی روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. توسط این نرم افزار ضمن اینکه دارای امکانات کامل جهت ویرایش فایل های ویدیویی هستید ، میتوانید نسبت به ساخت منوهای زیبا برای دی وی دی مربوطه اقدام کنید. فرمت های ویدیویی معروف که نیازی به ذکر آنها نیست و برخی فرمت های دیگر شامل VOB, MKV, DVS(R)-MS, TS, MOV, RM, RMVB, SV, M2TS, MTS, MOD, M2V, H.264 و… می باشد. در کنار رایت ویدیو روی دی وی دی به صورت مستقیم ، این نرم افزار میتواند فایل های ویدیوی را به صورت فولدر بندی شده روی دی وی دی رایت کند. لازم به ذکر است این مدل دی وی دی نیز قابل پخش روی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. قابلیت بعدی مهم دیگر امکان ویرایش فایل های ویدیویی است که میتوانید قبل از انجام فرایند رایت ، قسمت های زائد فیلم ها را حذف کنید یا چندین قطعه را به هم بچسبانید. امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم هنگام رایت و همچنین ساخت منوهای زیبا با آهنگ و عکس های دلخواه از دیگر قابلیت های این نرم افزار کامل است. قابلیت های کلیدی نرم افزار: – ساخت منوهای زیبا برای دی وی دی با تصاویر بندانگشتی از فیلم های موجود در dvd – دارای قالب های آماده برای منوها – قرار دادن زیرنویس روی فیلم یا فیلم ها – رایت فیلم به صورت فولدر بندی – امکان بریدن قسمت های دلخواه فیلم ها – قرار دادن افکت ، واترمارک و متن روی فیلم ها – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

hadi411 بازدید : 299 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

DVDFab دانلود DVDFab v9.0.2.8 Final   نرم افزار رایت، پشتیبانی گیری و کپی

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار DVDFab را آماده کرده ایم.این نرم افزار یک نرم افزار نام آشنا در زمینه سی دی و دی وی دی است.این نرم افزار امکانات با حجم کمی که دارد امکانات فراوانی در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند کار بیشتر کاربران را راه بیاندازد.به کمک این نرم افزار می توانید از دی وی دی های خود پشتیبان تهیه کنید تا در صورت خراب شدن آن ها فایل های مورد نیاز شما از بین نرود.همچنین به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی دی وی دی های خود را رایت کنید و هیچگونه مشکلی از بابت رایت دی وی دی نداشته باشید.همچنین می توانید درون یک دی وی دی خالی فیلم رایت کنید.همچنین این نرم افزار به شما امکان رایت فیلم ها را به همراه تمامی امکانات از جمله منو ها تریلر ها و.. می دهد.این نرم افزار بیشتر امکانات مربوط به دی وی دی ها را در خود گنجانده است و شما می توانید با نصب این نرم افزار از نصب چندین نرم افزار اضافی خودداری کنید.شما می توانید نرم افزار DVDFab را به صورت رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

hadi411 بازدید : 376 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Nero 12 Platinum

Nero 12 Platinum 12.0.03500 Final نرم افزاری حرفه ای رایت و کار با سی دی و دی دی وی می باشد. این نرم افزار کاملترین نسخه نرم افزار معروف Nero بوده که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد. در واقع نسخه Platinum نرم افزار نرو گران قیمت ترین نسخه این برنامه است که در مقایسه با نسخه معمولی آن دارای ابزارها و امکانات بیشتری است و فقط برای رایت دیسک مورد استفاده قرار نمیگیرد. این نرم افزار مانند یک مجموعه ابزار مدیریت فایل های مالتی مدیا است که به طور کلی دارای 5 بخش مختلف از جمله Convert/Sync, Manage/Play, CreateShare/Burn, Backup می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام از این بخش ها می پردازیم. در بخش Convert/Sync شما به راحتی می توانید فرمت هرگونه فایل ویدیویی را تغییر دهید تا در دستگاه های پخش دیجیتال قابل اجرا باشد و همچنین از ابزارهای این قسمت برای کاهش حجم فیلم ها و نیز ساخت فیلم های HD استفاده کنید. از دیگر ابزارهای موجود در این بخش میتوان به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل اشاره کرد. در بخش Manage/Play یک پلیر بسیار پیشرفته با نام Kwik Media قرار دارد که قادر به اجرای فرمت های مختلف فیلم، عکس و موزیک و حتی فیلم هایی با کیفیت HD که در دیسک های Blu-ray رایت شده اند می باشد. از دیگر ابزارهای این پخش میتوان به نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital اشاره کرد. در بخش Create شما به آسانی قادر خواهید بود تا فیلم بسازید. در واقع این بخش شامل ابزارهای مختلف ساخت و ویرایش فایل های ویدیویی است که از آنها میتوان برای ساخت پروژه های مختلف فیلم سازی و نیز اسلاید شو استفاده کرد. همچنین این بخش شامل ویدیو کلیپ های آماده، افکت های گوناگون و بسیاری از ابزارهای آماده برای ساخت فیلم و اسلاید شو می باشد. از دیگر امکانات این بخش میتوان به پشتیبانی از پروژه هایی که با استفاده از نرم افزار Windows Live Movie Maker ویندوز ساخته شده اند اشاره کرد که میتوانید فایل هایی را که با کمک این برنامه ساخته شده اند را در این بخش اجرا کنید و با ابزارهای بسیار پیشرفته این بخش به ویرایش پروژه خود بپردازید. در بخش Share/Burn شما قادر خواهید بود تا عکس و فایل های ویدیویی مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتوب و ... با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین از ابزارهای این بخش می توانید برای رایت موزیک های دلخواهتان بر روی سی دی و نیز رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray تنها با کشیدن فایل مورد نظر در محیط برنامه استفاده کنید. از دیگر ابزارهای این بخش می توان به ابزار ساخت آلبوم تصاویر همراه با موسیقی اشاره کرد که شما می توانید عکس های خانوادگی خود را به شکلی دیجیتالی و زببا بسازید. آخرین بخش این نرم افزار یعنی Backup به شما این امکان را می دهد که در هر زمان که علاقه مند بودید در عرض چند دقیقه از اطلاعات مورد نظرتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین امکان آپلود رایگان فایل های بک آپ تا 5 گیگابایت از دیگر امکانات این بخش به شمار میرود. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

hadi411 بازدید : 343 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

DVD-Ranger

DVD-Ranger 5.0.2.0 نرم افزاری کاربردی جهت شکستن آسان قفل دی وی دها و کپی انها می باشد. حتما تا بحال شده است که نتوانستهباشید از محتویات یک دی وی دی کپی برداری کنید1 این امر به دلیل قفل دار بودن اطلاعات دی وی دی می باشد که از کپی برداری انها جلوگیری میکند. شما میتوانید با استفاده از DVD-Ranger به آسانی از هر دی وی دی مورد نظر کپی برداری کرده و بهراحتی قفل های ان ها را پشت سر بگذارید. این نرم افزار با بهره گیری از دو الگوریتم HotFix Manager و Physxtech Enhancement این امکان را به شما میدهد تا از جدید ترین دی وی دی ها روز به اسانی و بدون هیچ دردسر و به روز رسانی ان کپی برداری کرده و انها را تبدیل نمائید . با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید تجربه کافی برای کار با انواع دی وی دی را به دست بیاورید. در ادامه مطلب میتوانید دیگر ویزگی های این نرم افزار رابه همراه لینک دانلود مشاهده نمائید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت قابلیت تبدیل دی وی دی ها به فرمت واقعی HD

امکان ایجاد دی وی دی های Blu-ray

قابلیت کپی 1:1 و تبدیل Blu-ray 3D

پشتیبانی از رمز گشایی GPU اینتل و ATI

قابلیت بالا بردن کیفیت آهنگ های های با کیفیت پائین

قابلیت ایجاد ISO، رایت ISO و پشتیبان گیری از ISO

قابلیت اضافه کردن MovieOnly به دی وی دی ها

شتاب دهنده GPU، رمز گشایی و رمزگذاری

امکان ایجاد تغییرات تنظیمات زوم برای از بین بردن letterboxes سیاه

قابلیت ساخت نسخه تلفن همراه دی وی دی های ویدئویی مورد علاقه

امکان تبدیل Video-DVD رایج به Blu-Ray

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و ویندوز جدید 8

و ...

hadi411 بازدید : 547 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

DVD X Studios CloneDVD

DVD X Studios CloneDVD 6.0.3.6 , را میتوان به عنوان یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های رایت نام برد. بی شک افراد زیادی بصورت روزانه با دیسک های دی وی دی سرو کار دارند. DVD X Studios CloneDVD نام نرم افزار قدرتمندی می باشد که با استفاده از آن میتوانید انواع دیسک ها بالخصوصی دی وی دی ها را رایت کرده و یا از انها کپی تهیه فرمائید. این نرم افزار با دارا بودن انعطاف به آسانی قیلم های دی وی دی شما را کپی کرده و یک نسخه کامل از انها را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار به آسانی دیک های دارای قفل هائی همچون CSS, RC, RCE, UOPs and Sony ARccOS را شکسته, و آزادانه انها را کپی نمائید. شما میتوانید فیلم را از حالت اصلی استخراج کرده و انرا ویرایش نموده یا قسمتی دلخواه از انها را برش دهید و به علاقه مندی های خود بیافزائید. همچنین یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار را میتوان تبدیل DVD-9 به DVD-5 با بالاترین کیفیت نام برد همچنین میتوانید یک DVD-9 را به دو DVD-5 جدا تبدیل نمائید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

عدم وجود صفحات هشدار دهنده و watermark

کپی DVD به عنوان فیلم دی وی دی اصلی

برش DVD به عنوان فایل تصویری MPEG4 به چندین کلیپ با اندازه کوچکت

پشتیبانی از NTSC و PAL DVD

پشتیبانی از دیسک های DVD: DVD-R (W)، DVD + R (W)، DVD DL-RW، DVD DL + R

سازگار با رایتر محبوب ترین دی وی دی (دو لایه سوز)

قابلیت کپی تمام فیلم و یا فقط قسمت های مورد علاقه

قابلیت ساخت ایمیج با فرمت ISO

دارا بودن موتور فشرده سازی ویدئو به صورت داخلی

و ....

hadi411 بازدید : 277 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

DVDFab

DVDFab 8.2.2.8 Final نام نرم افزاری کاربردی جهت راست و تهیه پشتیبان از دیسک های دی وی دی می باشد. نسخه جدید این نرم افزار باز نویسی شده و تغییرات متفاوتی و در بر داشته است.شما به راحتی با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید دی وی دی ها را تنها با یک کلیک کپی کنید. حتی به راحتی میتوانید قفل دی وی دیهارو شکسته و بدون دردسر انها را کپی نمائید. علاوه بر این به آسانی میتوانید از دی وی دی ها خود نسخه پشتیبان تهیه نموده و نگهداری نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان کپی DVD-9 بر روی DVD-5 با 100 درصد کیفیت می باشد. امکان ترکیب دو DVD-9 با یکدیگر ، امکان ادغام دو دی وی برای پائین امدم حجم، سریع ترین زمان کپی و رایت دی وی دی ، شکستن قفل دی وی دی ها ، امکان پشتیبان گیری از نسخه های ختلف دی وی دی ها با حجم های مختلف و .... از جمله قابلیت های این نرم افزار می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت ایجاد ویژگی های خاص خود را دیسک مجموعه

قابلیت ادغام دی وی دی فصل به دیسک های کمتر

قابلیت تبدیل دی وی دی به فایل های MP4 سونی PSP MPEG-4/H.264

قابلیت بازیابی از خواندن دی وی دی (VOB)

قابلیت ایجاد لایه دوگانه کامل کپی دی وی دی با استفاده از لایه اصلی و موقعیت شکست از فرمت های صوتی MP3، WMA، AAC، AC3

قابلیت ترکیب دو DVD-9 به یک DVD-9

  پشتیبانی از DVD + R / RW، DVD-R/RW، DVD + R DL، DVD-R DL

قابلیت پشتیبان گیری از دیسک های خراشیده یا کثیف

رابط کاربری آسان و کاربرپسند

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

و ...

hadi411 بازدید : 613 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
دانلود BurnAware Professional

BurnAware نرم افزاری قدرتمند برای رایت سی دی ، دی وی دی و دیسک های بلو - ری برای ویندوز می باشد. شما با استفاده از BurnAware می توانید به سادگی یک سی دی صوتی یا MP3 را بسازید و رایت کنید و همینطور قادر خواهید بود تا دیسک های DVD-Video و دیسک های اطلاعات ، ایمیج های ISO و ایمیج های CUE را نیز تهیه کند. قابلیت پاک کردن یا فرمت دیسک های Rewritable و کپی سی دی یا دی وی دی به صورت ایمیج ISO از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند می باشد. BurnAware یکی برترین نرم افزارهای رایت ، کپی و تهیه نسخه پشتیبان برای ویندوز می باشد. علاوه بر عملکردهای استاندارد رایت دیسک مانند ساخت و رایت سی دی صوتی و دیسک های MP3 ، ویدئو ، اطلاعات و دیسک های ایمیج ، این نرم افزار دارای ابزار قدرتمندی برای کپی برداری از DVD ، استخراج ترک ها از سی دی صوتی و بازیابی فایل های معیوب و ناخوانا می باشد. با رایت عکس ها روی دیسک های مختلف می توانید یک نسخه پشتیبان از عکس های خانوادگی خود تهیه کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 519
  • بازدید امروز : 1,186
  • باردید دیروز : 2,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,966
  • بازدید ماه : 15,966
  • بازدید سال : 442,109
  • بازدید کلی : 4,305,433
  • کدهای اختصاصی