loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 408 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

hadi411 بازدید : 591 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

hadi411 بازدید : 389 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (1)
Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

hadi411 بازدید : 339 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
Google Chrome 33 جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 11 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.
hadi411 بازدید : 365 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

hadi411 بازدید : 521 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (1)

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید.

hadi411 بازدید : 411 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Flash Player Pro نرم افزاری کامل در زمینه فایل های فلش (swf) می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی در پخش فایل های فلش ، قابلیت های لازم جهت مدیریت،تبدیل فرمت، کپچر گرفتن(عکس گرفتن)،دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت را دارا می باشد. همچنین توانایی ساخت اسکرین سیورهای فلش نیز در نرم افزار وجود دارد. تمامی این قابلیت ها به کاربر کمک می نماید تا در محیط گرافیکی و ساده نرم افزار نیازهای خود را در زمینه فایل های فلش حل شده ببیند. همانطور که میدانید برخی از فایل های فلش توسط نرم افزارهای معمولی قابل بازگشایی نیستند، در این مواقع میتوانید از نرم افزار Flash Player Pro استفاده نمایید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فایل های فلش swf را به exe یا برعکس تبدیل فرمت نمایید. دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت نیز مسلماً یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار محسوب میگردد،چرا که کمتر نرم افزاری توانایی دانلود فایل های فلش را داراست. لازم به ذکر است توسط این نرم افزار میتوانید بازی های فلش را در ویندوز خود اجرا و انجام دهید. قابلیت فول اسکرین نمایش دادن فایل های فلش نیز در نرم افزار موجود است.



hadi411 بازدید : 379 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

AllallSoft Easy Google Maps Downloader  نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد.

hadi411 بازدید : 493 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

SparkoCam نرم افزاری عالی جهت استفاده مجازی از وب کم و همچنین استفاده از دوربین های دیجیتال به جای وب کم های معمولی و قراردادن افکت های زیبا برروی تصاویر وبکم می باشد. این نرم افزار در مرحله اول میتواند دوربین های دیجیتال Canon مدل PowerShot و DSLR را به عنوان وبکم مجازی برای کاربر راه اندازی کند. کافی است دوربین را به کامپیوتر متصل کنید و سپس در نرم افزار SparkoCam منبع تغذیه را دوربین دیجیتال انتخاب کنید. مدل دوربین های کانن پشتیبانی شده در ادامه مطلب آمده است. در مرحله بعد از انتخاب دوربین دیجیتال به عنوان وب کم یا استفاده از وبکم های معمول ، کاربر میتواند از افکت ها استفاده کند. افکت های گرافیکی و جذاب زیادی وجود دارد. برای مثال میتواند برروی سر و صورت خود عینک، کلاه، مو یا ماسک قرار دهید و باتوجه به قابلیت ردیابی چهره در این نرم افزار این کار به سهولت انجام می شود تا طرف مقابل شما را به شکلی عجیب ببیند! علاوه بر افکت های مخصوص چهره ، افکت های متحرک زیادی در نرم افزار وجود دارد. همچنین قابلیت نمایش ویدیو و عکس های دلخواه شما از طریق وبکم نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب نرم افزار جایگزین کردن بکگراند تصویر شما با عکس مورد نظرتان است. به این ترتیب میتوانید پشت صحنه تصویر خودتان را با عکس های دلخواه تزئین کنید. قابلیت ذخیره ویدیو چت انجام شده به همراه افکت ها نیز وجود دارد. همچنین کاربران میتوانند به راحتی بین منابع مختلف وب کم به سرعت جابجایی انجام دهند. برای مثال چندین دقیقه از چت ویدیویی خود را با وب کم معمولی چندین دقیقه را با دوربین های کانن انجام دهید. لازم به ذکر است این نرم افزار از رزولوشن های تصویری مختلف نیز به صورت کامل پشتیبانی میکند.

hadi411 بازدید : 329 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Gladinet Cloud Desktop هارد آنلاین با نرم افزار Gladinet Cloud Desktop 4.0.918

اگر در کامپیوتر های مختلف فایل هایی دارید که به انها نیاز دارید ولی این پراکندگی شما را اذیت می کند به شما پیشنهاد می کنیم از یک فضای آنلاین برای نگهداری فایل های خود استفاده کنید.Gladinet Cloud Desktop نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت آنلاین و در یک فضای ابری فایل های خود را ذخیره کنید.

یکی از ویژگی های قابل ذکر نرم افزار قابلیت بک آپ گیری و همچنین جستجو در این نرم افزار می باشد.این نرم افزار از نسخه های Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 ویندوز پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید از سرور سایت دانلود کنید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 519
  • بازدید امروز : 1,140
  • باردید دیروز : 2,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,920
  • بازدید ماه : 15,920
  • بازدید سال : 442,063
  • بازدید کلی : 4,305,387
  • کدهای اختصاصی