loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 315 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)
DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

hadi411 بازدید : 349 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)
Advanced Uninstaller PRO نرم افزاری عالی برای حذف سریع و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز می باشد. ابزاری که درون ویندوزها جهت حذف نرم افزارهای نصب شده تعبیه شده در هنگام حذف آنها ناقص عمل میکند و به مرور زمان باعث به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافی باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده و همچنین ورودی های بی مورد درون رجیستری خواهد شد که در نتیجه باعث کاهش سرعت ویندوز به وجود آمدن مشکلاتی خواهد شد. در حالی که نرم افزار Advanced Uninstaller PRO در هنگام نصب نرم افزار جدید نسبت به اسکن و بررسی کامل تغییرات به وجود آمده درون رجیستری و فایل های ویندوز و همچنین فایل های اضافه شده جدید توسط نرم افزار تازه نصب شده می پردازد و این موضوع باعث می شود در هنگامی که کاربر قصد دارد آن نرم افزار را حذف کند نرم افزار Advanced Uninstaller PRO به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به آن را از بین ببرد. البته نرم افزار Advanced Uninstaller PRO میتواند نسبت به حذف برنامه هایی که قبل از بررسی نصب شده اند را نیز از بین ببرد که برای این کار مجدداً به بررسی و اسکن خواهد پرداخت. این نرم افزار میتواند نسبت به تعمیر ورودهای خراب رجیستری ناشی از حذف نرم افزارها،پاکسازی آیکون های باقی مانده درون استارت منو،پاکسازی تولبارهای نصب شده درون مرورگرها، پلاگین های مربوط به نرم افزارها، حذف فونت ها و اجرای دستورات در هنگام استارت آپ و… اقدام کند.

hadi411 بازدید : 521 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)
nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

hadi411 بازدید : 341 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (1)
با استفاده از نرم افزار Passmark PerformanceTest 8.0 می توانید اطلاعات سخت افزار و نرم افزار خود را ببینید . با این نرم افزار میتوانید مشخصات سخت افزار ها را ببینید و یکی از ویژگی های این نرم افزار نوع علمکرد سخت افزار هاست می توانید ببینید که ببینید میزان مصرف Cpu و میزبان مصرف Ram  ،و می توانید اطلاعات و میزان دمای سخت  ها را به صورت کامل ببینید . این نرم افزار بسیار قدرتمند در ضمینه تست و بررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما می باشد.

hadi411 بازدید : 311 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (1)
Reg Organizer نرم افزاری کامل در زمینه رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از سیستم عامل های محصول مایکروسافت نظیر ویندوز xp و ۷ و ۸ میتواند به صورت کامل کنترل رجیستری را در اختیار بگیرد. دارا بودن ابزار پاکسازی رجیستری با جستجوی عمیق که میتواند ورودی های نامعتبر و مشکلات فایل های dll را رفع نماید. همچنین میتواند با جستجوی عمیق فایل های ورودی رجیستری مختص هر نرم افزار نصب شده روی ویندوز را بیابد و این در زمانی که یک نرم افزار به صورت ناقص از روی ویندوز حذف شده باشد بسیار کار آمد است. در کنار این قابلیت توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز در Reg Organizer تعبیه شده است. قابلیت ویرایش و نمایش فایل های رجیستری *.reg نیز میسر است که میتواند همانند یک فایل قابل ویرایش فایل های رجیستری را باز نموده و آنها را ویرایش نماید. قابلیت import کردن فایلی جدید در رجیستری و همچین export کردن نیز ممکن می باشد. توانایی دیگر نرم افزار در یکپارچه سازی و دیفرگمنت رجیستری و همچنین کاهش حجم رجیستری می باشد. قابلیت های مدیریتی رجیستری ویندوز نظیر تغییرات در کلیدهای رجیستری ها و مشاهده تغییرات حاصل از نصب نرم افزارهای جدید در رجیستری و همچنین بررسی اینکه کدام یک از کلیدها و ورودی های رجیستری مربوط به کدام نرم افزار می باشد. در کنار این ابزارها بخش disk cleanup نیز برای پاکسازی فضای هارد دیسک در Reg Organizer نیز وجود دارد.

hadi411 بازدید : 379 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود.AnyMP4 iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳.۱ و آیفون ۵ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

hadi411 بازدید : 377 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)
Wise Care 365 Pro نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. تمامی این بهینه سازی ها با یک کلیک توسط بخش One Click Tune-up انجام خواهند شد. قابلیت های ریز دیگری مانند بازیابی فایل های پاک شده ، تنظیم ویندوز برای خاموش شدن در زمان مشخص ، امکان مخفی سازی اطلاعات شخصی و حذف فایل های پدید آمده از وبگردی اینترنت در زمره توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

hadi411 بازدید : 479 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

PerformanceTest نرم افزار ساده جهت تست و بررسی و بنچمارک سیستم ها و کامپیوتر می باشد.بنچمارک در واقع ارزیابی قدرت و سرعت سخت افزارها در شرایط مختلف به صورت مجازی می باشد ، برای مثال تست سخت افزارها در حالت بازی و یا پرفشار. PerformanceTest چنین عملی را انجام میدهد و میتواند با انجام تست برروی سخت افزارها و سیستم و ضبط و ذخیره داده های ایجاد شده نسبت به مقایسه و بررسی سخت افزارها اقدام کند. بررسی CPU در حالت داده های ریاضی ، سیستم عامل و… و بررسی سه بعدی و دو بعدی کارت های گرافیکی ، بررسی دیسک خوان ها و بررسی و تست حافظه RAM و بررسی سرعت و توانایی هارد دیسک از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. بعد از انجام تست نرم افزار میتواند به ارائه داده ها به صورت نمودارهای گرافیکی و متن اقدام کند و امکان پرینت آنها نیز فراهم است. قابلیت کپی نمود داده های ایجاد شده در نرم افزار ثانویه نظیر نرم افزار WORD و یا تبدیل آنها به صفحات HTML و فایل GIF و BMP نیز امکان پذیر می باشد.

hadi411 بازدید : 367 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (1)
Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 519
  • بازدید امروز : 1,166
  • باردید دیروز : 2,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,946
  • بازدید ماه : 15,946
  • بازدید سال : 442,089
  • بازدید کلی : 4,305,413
  • کدهای اختصاصی