loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 411 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Flash Player Pro نرم افزاری کامل در زمینه فایل های فلش (swf) می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی در پخش فایل های فلش ، قابلیت های لازم جهت مدیریت،تبدیل فرمت، کپچر گرفتن(عکس گرفتن)،دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت را دارا می باشد. همچنین توانایی ساخت اسکرین سیورهای فلش نیز در نرم افزار وجود دارد. تمامی این قابلیت ها به کاربر کمک می نماید تا در محیط گرافیکی و ساده نرم افزار نیازهای خود را در زمینه فایل های فلش حل شده ببیند. همانطور که میدانید برخی از فایل های فلش توسط نرم افزارهای معمولی قابل بازگشایی نیستند، در این مواقع میتوانید از نرم افزار Flash Player Pro استفاده نمایید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فایل های فلش swf را به exe یا برعکس تبدیل فرمت نمایید. دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت نیز مسلماً یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار محسوب میگردد،چرا که کمتر نرم افزاری توانایی دانلود فایل های فلش را داراست. لازم به ذکر است توسط این نرم افزار میتوانید بازی های فلش را در ویندوز خود اجرا و انجام دهید. قابلیت فول اسکرین نمایش دادن فایل های فلش نیز در نرم افزار موجود است.



hadi411 بازدید : 771 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

SkyDrive سرویس ابری رایگان شرکت مایکروسافت برای نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات کاربران می باشد. با عضویت در این سرویس رایگان میتوانید همانند سرویس هایی نظیر دراپ باکس از سرورهای ابری شرکت مایکروسافت برای نگهداری و به اشتراک گذاری و ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده نمایید. شرکت مایکروسافت در همین راستا نرم افزاری به نام Microsoft SkyDrive را ارائه کرده است که کاربران با نصب آن میتوانند به راحتی هرچه تمام تر اطلاعات درون اسکای درایو را کنترل نمایند. به این ترتیب اکانت شما مانند یک پوشه در میزکارتان نمایش داده خواهد شد و به راحتی هرچه تمام تر میتوانید به آن فایل منتقل کنید و نسبت به ویرایش و جابجایی و مدیریت آنها اقدام نماید. البته مسلماً برای این کار نیاز به اتصال مناسب اینترنت خواهید داشت. همانطور که گفتیم با نصب این نرم افزار اطلاعات درون اکانت به صورت یک فولدر برایتان به نمایش در خواهد آمد. برای مثال عکس های درون اسکای درایو به صورت بندانگشتی نمایش داده می شوند و… باتوجه به اینکه نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است،هیچ مشکل امنیتی وجود نخواهد داشت و با ارائه اپدیت های امنیتی برای ویندوز نقض های امنیتی احتمالی آن نیز برطرف خواهد شد.

hadi411 بازدید : 448 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای تمامی مرورگرها


hadi411 بازدید : 819 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Real Hide IP دانلود Real Hide IP 4.2.9.6   نرم افزار تغییر واقعی آی پی

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار Real Hide IP  را اماده کرده ایم.این نرم افزار به شما امکان تغییر واقعی ادرس آی پی را می دهد.این نرم افزار می تواند به عنوان یک نرم افزار جاسوسی عمل کند چرا که به کمک ان می توانید با یک آی پی ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.یکی از اصلی ترین ویژگی های این نرم افزار امکان تغییر آی پی با قابلیت انتخاب کشور است.به این معنی که شما می توانید کشور و منطقه ی آن را نتخاب کنید و با آی پی آن کشور در اینترنت گشت و گذار کنید.این نرم افزار با بیشتر مرورگر ها ساز گاری کامل دارد و امکان مخفی سازی هویت کاربر را می دهد.جعلی بودن آی پی این نرم افزار به هیچ عنوان مشخص نمی شود شما مانند یه کاربر عادی شناخته می شوید.

hadi411 بازدید : 334 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود.

در واقع این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بر حسب کیلوبایت بر ثانیه بدست آورید.

این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان ، دانلود فایل ، آپلود فایل ، بازی های آنلاین ، ارسال ایمیل ، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- افزایش سرعت اینترنت و شبکه.
- بهینه سازی سرعت اینترنت و شبکه.
- مشاهده ی سریعتر صفحات اینترنت توسط مرورگر.
- نمایش دقیق میزان سرعت دانلود و آپلود.
- افزایش سرعت دریافت و ارسال ایمیل.
- افزایش سرعت بازیهای آنلاین.
- افزایش سرعت دانلود و آپلود فایل.
- ایجاد تغییرات برای افزایش سرعت در تنظیمات شبکه.
- امکان استفاده در شبکه های مختلف دیال آپ ای دی اس ال و …
- آنالیز و امکان برسی اتصالات به شبکه.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و …

درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 519
  • بازدید امروز : 924
  • باردید دیروز : 2,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,704
  • بازدید ماه : 15,704
  • بازدید سال : 441,847
  • بازدید کلی : 4,305,171
  • کدهای اختصاصی