loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 900 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

این بازی دومین نسخه گسترش یافته از بازی استراتژیکی Age of Wonders III است که پس از ۱ سال تلاش مداوم برای علاقه مندان به این بازی و این سبک از بازی منتشر شده است. در بازی شما می توانید قلمروی خود را گسترش داده و به قدرت های بسیاری دست پیدا کنید. چالش های بسیاری در بازی وجود خواهند داشت که نیاز به هوش و استعداد بالایی برای عبور دارند. در مجموع Age of Wonders III Eternal Lords Expansion را می توان یک بازی استراتژیکی ، فکری و پر هیجان دانست. نیرو های شما در بازی جادویی و غیر طبیعی هستند که دارای قدرت ها و ویژگی های خاص خود هستند. به عنوان مثال می توانید ارتشی شامل استخوان هایی بسازید که بر خلاف تصور حرکت می کنند و دارای قدرت بالایی نیز هستند. و یا می توانید از حیوانات و موجودات غول پیکر و قدرتمند برای افزایش قدرت ارتش خود بهره ببرید. یکی از جذابیت های این بازی روبرویی قدرت های مختلف طبیعی مانند آتش، یخ، زندگی، مرگ و … هستند که این قدرت ها با سبکی استادانه در کنار هم قرار گرفته اند و ویژگی های خاص خود را نیز در بر می گیرند.

Age of Wonders III Eternal Lords PC-CODEX

hadi411 بازدید : 873 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|دی ال سی Goro.Character.Preorder.Bonus.DLC-BAT به پست اضافه شد|

 

hadi411 بازدید : 492 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

همانند Left 4 Dead، به نظر می رسد این بازی هم دارای داستانی ساده و کلیشه ای خواهد بود. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. در حال حاضر هشت شخصیت به نام های Markov، Hank ، Val، Griffin، Maggie، Lazarus، Bucket و Hyde برای این بازی معرفی شده اند که شما در قالب یک تیم چهار نفره وارد بازی می شوید می توانید به دلخواه در نقش هر کدام از آنها بازی کنید. این هشت نفر هر کدام دارای سلاح ها، قابلیت ها و کلاس های بخصوصی هستند. این بازی بیش از همه بر روی بخش چند نفره تاکید دارد. در این بخش چهار نفر در نقش افراد شکارچی یا همان انسان ها قرار گرفته و در طرف مقابل هم یک نفر در نقش یک هیولا قرار می گیرد. در بازی چندین نوع هیولا وجود دارد که تا کنون دو نمونه از آن ها به نام های Kraken و Goliath معرفی شده است. زمانی که شما در نقش هیولا قرار می گیرید ابتدا باید به دنبال رشد و به تکامل رساندن (evolve) هیولای خود باشید و برای این کار لازم است موجودات کوچکتر اطراف خود را نابود کنید و زمانی که به تکامل کافی رسیدید می توانید با قدرت بیشتری به جنگ با چهار شکارچی بروید. گفتنیست این هیولاها دارای جثه بسیار بزرگی هستند که پس از کامل کردن هر مرحله تکامل بزرگتر هم خواهند شد.

Evolve PC-CODEX

 

hadi411 بازدید : 660 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 2 PC-CODEX

 

hadi411 بازدید : 1204 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

در این بازی بازیکنان می توانند برای ثروتمند شدن و یا انتقام از دیگران و یا به پیدا کردن گنج درگوشه و کنار بازی پردازند؛ لازم به ذکر است که این بازی دارای قابلیت آنلاین نیست؛ از ویژگی های این بازی می توان به وجود عناصر سبک بازی RPG و وجود ماموریت های متعدد جانبی و آیتم هایی با قابلیت آپگرید کردن ویژگی های آن و از همه مهم تر، سیستم اخلاق محور در بازی اشاره کرد. بازی Raven’s Cry که توسط دو استدیوی Topware Interactive و Reality Pump ساخته شده و یک بازی در سبک سوم شخص/ماجراجویی می باشد. عنوان Raven’s Cry داستان Christopher Raven را در زمانی که قصد شکار کردن و نابود کردن دزدان دریایی را که داشت را ادامه می دهد، که در این جنگ بین او و دزدان دریایی Christopher خانواده خود را از دست می دهد. بازی شامل ۲۵ ساعت گیم پلی در حالت Open World است این ۲۵ ساعت هم شامل ماموریت های زیاد و مختلفی می شود. همچنین در بازی شما قادر خواهید بود که از مزایایی اقتصادی برای خرید و فروش کالا بهره مند شوید. همچنین در بازی می توانید نیروهای دریایی و درزدان دریایی زیر سلطه خود را کنترل کنید.

Ravens Cry PC-CODEX

hadi411 بازدید : 503 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین ۱۰ بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود . در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید.ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. هم اکنون میتوانید این بازی را از خانه دانلود دریافت نمایید.

 

hadi411 بازدید : 372 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V Ground Zeroes PC-CODEX

 

hadi411 بازدید : 399 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

Great Little War Game یک بازی استراتژیک سه بعدی و بسیار زیبا می باشد. تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های موجود در بازی Great Little War Game 2 را به اتمام برسانید. سربازان دیوانه خود را آماده کرده و فرماندهی نیروهای خود را بر عهده بگیرید. نیروهای خود را جمع آوری نموده و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید. در نسخه ی دوم بازی Great Little War Game 2 سلاح ها، موشک ها و آیتم های جدید و بسیار عالی اضافه شده است که هیجان بازی نسبت به نسخه ی پیشین خود چند برابر شده است! لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

hadi411 بازدید : 497 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

بازی Never Alone اولین بازی می باشد که با همکاری یکی ازقبیله های بومی در آلاسکا با نام Inupiat ساخته شده است! نزدیک به ۴۰نفر از ریش سفیدان، قصه گویان و اعضای ساکن در آلاسکا برای ساخت این بازی شرکت کرده اند و راهنمایی های لازم را انجام داده اند. شما در این بازی نقش یکی از دختران قبیله ی Inupiat را دارید و باید با روباه قطبی خود عازم سفر شوید و دلیل نابودی ازلی که باعث نابودی ماندگاری هرچیزی در قطب می شود را کشف کنید و جلوی آن را بگیرید. پس می توان گفت در این بازی، شما دو شخصیت را به طور هم زمان به دست خواهید گرفت که یکی گرگ شما بوده و دیگری دختر جوان می باشد.

Never Alone PC-CODEX

 

hadi411 بازدید : 713 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/25) تغییرات:

آپدیت نسخه 2 اضافه شد.

مجموعه بازی‌های Call of Duty را می‌توان موفق‌ترین مجموعه بازی در تاریخ بازی‌های کامپیوتری دانست. نسخه‌های اول و دوم بازی Call of Duty بازی‌هایی درخور و زیبا هستند اما انقلابی که Call of Duty در دنیای کامپیوتر به پا کرد از نسخه چهارم آن کلید خورد. نسخه ششم مسیر رو به رشد مجموعه را به اوج رسانید و نسخه هفتم بازی که Black Ops نام گرفت، با داستانی جذاب چنان شوری در میان بازیکنان به پا کرد که این نسخه را به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های کل تاریخ بازی سازی تبدیل کرد. این نسخه با فروش ۲۵ میلیون عدد از آن درامدی بالای یک میلیارد دلار را برای سازندگانش به ارمغان آورد و پس از این واقعه حتی در میان کسانی که اهل بازی‌های کامپیوتری هم نیستند، کمتر کسی بود که نام Black Ops را نشنیده باشد و سازندگان بازی‌های سری Call of Duty با مطرح کردن بازی سازی به عنوان یک صنعت سود آور، کمک شایانی به پیشرفت دنیای بازی سازی کردند.

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 519
  • بازدید امروز : 1,266
  • باردید دیروز : 2,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,046
  • بازدید ماه : 16,046
  • بازدید سال : 442,189
  • بازدید کلی : 4,305,513
  • کدهای اختصاصی